Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • gaygiorgia Friend
    #130579

    i found another great bug.

    this time it concern mod_archive and articles with image in.

    If u enter among archived news an article WITHOUT image and then an archive WITH Image all output SUX and gives an error.

    EVERYONE can try this EVEN ONLY WITH QUICKSTART INSTALLATION.

    STEPS OF TRY:
    1) SET mod_archive as PUBLICED IN ALL SECTION.
    2) SET as ARCHIVED the follow ARTICLES: (<ID>)142 – 143 – 144 -145.

    result:

    edited: frustration.

    gaygiorgia Friend
    #258709

    this 3d is waiting for an official answer: UP.

    Sherlock Friend
    #258719

    Hi gaygiorgia !
    I’ve got the problem , i’m re-producing and will reply you early !

    gaygiorgia Friend
    #258723

    OK! thx for your replies. i want it is clear: It is important to demonstrate to be present as technical support even with only an answer like “now we know this problem: we will try to solve it as soon as possible”

    I really appreciate this part answer “i’m re-produce and reply you early !”

    be sure i’ll continue to test and report 🙂

    Sherlock Friend
    #258883

    Hi gaygiorgia !
    I have found the problem ! You can fix it following way below :
    Open template.css file in templates/ja_teline_ii/css folder ,add following code section to it :


    ul li.row1 {
    display:block;
    float:left;
    }

    ul li.row2 {
    display:block;
    float:left;
    }

    gaygiorgia Friend
    #259028

    <em>@hainn84 65442 wrote:</em><blockquote>Hi gaygiorgia !
    I have found the problem ! You can fix it following way below :
    Open template.css file in templates/ja_teline_ii/css folder ,add following code section to it :


    ul li.row1 {
    display:block;
    float:left;
    }

    ul li.row2 {
    display:block;
    float:left;
    }

    </blockquote>
    Oh yeah it works!
    PLS remeber to add this fix in new teline2 v1.4 that will come 😀
    u n1.
    U can mark as solved this 3d too 😉
    nice work!

    mcseller Friend
    #259058

    in this case the menu archive is displayed into content space. look at the picture and please… give an little help.


    1. archive-error
    gaygiorgia Friend
    #259073

    <em>@mcseller 65656 wrote:</em><blockquote>in this case the menu archive is displayed into content space. look at the picture and please… give an little help.</blockquote>
    visto che sono italiano anche io: mandami un pm con url e descrizione + dettagliata del problema.

    mcseller Friend
    #259076

    ho archiviato degli articoli a caso per verificare il corretto funzionamento del template prima di pubblicarlo e, sorpresa, si sono verificati i problemi a te noti (che ho risolto con le relative patch) e questo problema che hai potuto vedere dalle immagini allegate:

    dunque il sito non è ancora pubblicato pertanto non ho una url da fornirti però posso dirti gli articoli che ho archiviato:
    2, 7, 11, 15, 16, 18, 23, 24, 25, 28, 29, 31, 34, 50,54, 83, 84, 108, 111, 114, 117, 120, 123,126 e 129.

    il modulo mod_archive genera un menù di 4 elementi:
    aprile 2008
    ottobre 2006
    settembre 2006
    agosto 2004
    luglio 2004

    siamo sulla pagina iniziale (frontpage):
    selezionando il secondo si verifica un problema: il modulo mod_archive invece di restare nella dovuta posizione (left oppure right) si posiziona nella parte inferiore destra del content (vedi foto 1).

    siamo in una delle categorie (word, per esempio) dove sono attivati anche il riproduttore video e il tab che occupano a livello di larghezza sia il left che il right:
    selezionando il secondo si verifca un problemone: il riproduttore video e il tab si dimezzano (in senso orizzontale si vede solo la metà di sinistra) e invece di restare nella dovuta posizione (user5 e user6) si posizionano nella parte inferiore destra del content come del resto anche il modulo mod_archive (vedi foto 2).

    questo è quanto!!! :((

    partendo dal presupposto che devo, nei prossimi giorni, pubblicare questo quotidiano online ho urgenza di aiuto e per quello che ho letto non so se ho fatto un buon affare…

    A proposito venetoinfo è tuo?

    saluti

    antonio

    Sherlock Friend
    #259132

    Hi mcseller and gaygiorgia !
    Please post by english , i don’t understand your language. 🙂

    gaygiorgia Friend
    #259159

    <em>@mcseller 65679 wrote:</em><blockquote>ho archiviato degli articoli a caso per verificare il corretto funzionamento del template prima di pubblicarlo e, sorpresa, si sono verificati i problemi a te noti (che ho risolto con le relative patch) e questo problema che hai potuto vedere dalle immagini allegate:

    dunque il sito non è ancora pubblicato pertanto non ho una url da fornirti però posso dirti gli articoli che ho archiviato:
    2, 7, 11, 15, 16, 18, 23, 24, 25, 28, 29, 31, 34, 50,54, 83, 84, 108, 111, 114, 117, 120, 123,126 e 129.

    il modulo mod_archive genera un menù di 4 elementi:
    aprile 2008
    ottobre 2006
    settembre 2006
    agosto 2004
    luglio 2004

    siamo sulla pagina iniziale (frontpage):
    selezionando il secondo si verifica un problema: il modulo mod_archive invece di restare nella dovuta posizione (left oppure right) si posiziona nella parte inferiore destra del content (vedi foto 1).

    siamo in una delle categorie (word, per esempio) dove sono attivati anche il riproduttore video e il tab che occupano a livello di larghezza sia il left che il right:
    selezionando il secondo si verifca un problemone: il riproduttore video e il tab si dimezzano (in senso orizzontale si vede solo la metà di sinistra) e invece di restare nella dovuta posizione (user5 e user6) si posizionano nella parte inferiore destra del content come del resto anche il modulo mod_archive (vedi foto 2).

    questo è quanto!!! :((

    partendo dal presupposto che devo, nei prossimi giorni, pubblicare questo quotidiano online ho urgenza di aiuto e per quello che ho letto non so se ho fatto un buon affare…

    A proposito venetoinfo è tuo?

    saluti

    antonio</blockquote>
    mmm dopo pranzo quando torno testo + a fondo.

    <em>@hainn84 65748 wrote:</em><blockquote>Hi mcseller and gaygiorgia !
    Please post by english , i don’t understand your language. :)</blockquote>
    Yes, esxcuse me, i hoped to help mcseller by myself…
    Now i have to leave forum for 5-6 hours. when i’ll come back i’ll test mcseller’s problem and translate it into english 😉

    mcseller Friend
    #259172

    Hainn84, yes excuse me!

    This is the problem. Using quickstart I archived the following articles:
    2, 7, 11, 15, 16, 18, 23, 24, 25, 28, 29, 31, 34, 50,54, 83, 84, 108, 111, 114, 117, 120, 123,126 e 129.

    mod_archive module auto generate a 4 elements menu:aprile 2008
    ottobre 2006
    settembre 2006
    agosto 2004
    luglio 2004

    we are in the home page (frontpage):
    try to select october and see whath appen (picture 1 prior post).

    we are in a category, world for example:
    try to select october and see what happen (picture 2 prior post).

    that’s all!!!

    I need help

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)

This topic contains 12 replies, has 3 voices, and was last updated by  mcseller 15 years, 10 months ago.

We moved to new unified forum. Please post all new support queries in our New Forum